Sportlovet lider mot sitt slut


För den som vet...så är detta samma kraftledningsgata som vi tränade under vid SWC i somras


Idag blev det två timmar på skidorna. Hamnade på ett sidospår, ett löst dylikt på sjön på returresan, nyttigt jobbigt men det tog TID!!!
Jo Mixo vill gärna slicka, men det sätter tratten P för. Det är inte analsäckarna som spökar, det sitter något mera till vänster - precis där (höft?)benet är som spetsigast bakåt...
Känner igen från andra hundar och behandlar så också. Provar det innan ev veterinär tillkallas. Allmäntillståndet är helt ok. Han har varit med på skidturen t ex. Utan tratt, men under mina stränga ögons bevakning .

Kommentarer
Postat av: Birgitta med Goldentjejerna

Vad härligt med all snö ni har! Här halkar vi omkring på diverse isfläckar...

Lycka till nu med återgång till vardag och arbete.

Postat av: Anonym

haha.. och jag bara höll mig passiv så jag skulle slippa.. haha men jag följer gärna en annan gång...

2009-03-09 @ 07:30:40
Postat av: Greta & Garbo

Hur går det med ändan Mixo? Hoppas det är bättre. Kråka säger att det är ett elände att ha ont i baken. Hon har ju provat på det två gånger, en gång med en canserknöl och en gång med fistelgång från analsäcken. Tur att det inte var något sådant för DET tog tid att läka säger hon. Hoppas du blir bra snart så du kan ge järnet nu när våren snart kommer! Ha det gott!

2009-03-13 @ 19:54:39
URL: http://gretagarbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback