Sportlov delrapport 1

Måndagen avlöpte med en massa ärenden och avslutades med en spontan middag för SSRK J/H:s nya ordförande; Marie.
Ylva, Marie å jag satt och skrattade vid köksbordet i sex trevliga timmar.


Idag har vi hämtat upp en kompis till Tove från Svall, Julia. Gjorde upp en brasa bakom huset, som vi grillade mackor i - riktig Långutflykt .-)

Mixo å jag tog en härlig skidtur i eftermiddagssolen. Dryga timmen var vi ute. Jag har ingen sele på honom, ville testa mina nya stavar- på rekommenderad 150 cm längd. DET blev skillnad!! Det blev lite mera "tag" i varje stavtag, mera påskjut liksom. Men visst även jobbigare för armarna - men det kan dom gott ha, så sladdriga som dom blivit med åren !! Hahaha där fick dom!

Imorgon skall barnen till backen - och jag vill nog åka mera längd,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback