Samträning Ragunda Retrievers 070529

På Annedal.
Många var med, vi delade upp oss i två grupper.

Jag gick till skottgruppen!
Mixo hade ingen strålande kväll, om man jämför med hemma, men på det hela taget så var det möjligt att arbeta med honom på ny plats och med nya hundar. Och det är väl det jag tjatat om sista tiden.

Han knallade flera ggr, hmmmm....
Detta har vi inte haft stök med förut, men det ska jag reparera. Tror inte det blir svårt. Han kan det ju egentligen, men vi har ju lekt så mycket på slutet....så detta är kanske priset för det, men det är jag villig att betala. Men nu är det slut på det!, Knallningen alltså, inte leken!
Jag har ju eg fått ett kvitto på att han blivit mera laddad igen, och det är bra. Men nån VANA ska det inte bli!

Kommentarer
Postat av: Birgitta med Goldentjejerna

"Ja, är det inte det ena så är det det andra" sa kärringen som blödde näsblod...... Vi får hoppas att pendeln svänger mindre ju äldste hundarna blir.

Postat av: Lotten

Det är redan bra igen. När jag ger tydlighet så får jag det jag vill (i stadga alltså....resten lovar jag inget om :)

2007-05-31 @ 14:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback