Oss Höghedare emellan... 060924

Detta är ju helt otroligt fantastiskt!
Vilket engagemang! Vad himla kul att så många av oss "Höghedare", så att säga håller ihop och försöker stötta och hjälpa varandra.
Vad bra Birgitta att the big "LENA" sagt så. För jag har tänkt precis i dessa banor, men inte riktigt tordas ta steget full ut.
Lena har ju även träffat min gula fara, i våras. Vi hade ju ett litet "nappatag" med honom.
Hennes ord ringer i mig ännu
"Du gör rätt - men du får inte ge upp!"
Jag har ju grundat mina tankar på att det inte är några större problem att få in favorit leksaken "Banan i pyjamas , modell 40 cm- med armar och ben"

Jörgen- kan inte du ta och skaffa dig en blogg också- så vi får följa dig lite oftare?

Kommentarer
Postat av: Jörgen och Mackko

Kanske kan bli en hemsida åtminstone någon gång framöver...
När det gäller Blogg är ju ni helt otroliga på att skriva om vad som händer och sker - känns inte som jag har den tid och ork som behövs för detta för närvarande åtminstone.

2006-09-24 @ 22:14:36
Postat av: Lotten

Det är ok, försås. Det är bara kul de ggr du hör av dig

2006-09-25 @ 08:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback