Nu har jag kommit på det 061203

Hur jag ska göra med hoppet!

Uthopp - utmärkt
Inhopp inkl ingång utmärkt

Uthopp - målburk m godis och sedan sitt, jodå det har funkat, men det blir som lite segt. Känns inte riktigt bra.

Idag tog jag fram den gamla klicker musmattan, den som man ställer tassarna på, så får man klick/belöning. Jag minns att jag i augusti lärde in den, men kunde inte riktigt se NÄR jag skulle använda den. Nu vet jag!

Jag ska lägga den på andra sidan hindret, eftersom när Mixo stampar (jo stampar!) på den så vänder han i samma skeende en förväntansfull blick mot mig. DÅ kan jag lätt kommendera Sitt! Och den vägen kommer det att bli betydligt rappare och snitsigare resultat i slutänden, tror jag.

Fast nu skall jag först få till att han springer rakt fram längre än tio meter och ställer tassarna på den. Det kommer nog i veckan. Därefter, så kan vi lägga ihop den med hindret. Han vill just nu apportera mattan ungefär var femte gång. Det gör jag ingen affär av, utan jag lägger tillbaka den och gör om.
Hä bli nó bra dä hännä!

Kommentarer
Postat av: D-D-Dummast!

Vad ska jag titta efter... ?
Det enda jag ser är att huden är lite rodnad. Ska jag se några kryp??

2006-12-03 @ 19:18:39
Postat av: Lotten

Jag ringer dig!

2006-12-03 @ 19:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback