Det rör på sig...

Året har knappt börjat och det börjar redan utkristallisera sig hållpunkter under året, både i stort och smått...

Igår kom en hejdundrande kul inbjudan! Jag och Marie är inbjudna att tillsammans med ett 20 tal andra från landets alla hörn få tal del av den mentalutbildning som SSRK håller i. Första träffen är den 7-8 februari. På så sätt ramlade Instruktörsutbildningen på Järva krog, som vi anmält oss till tillsammans med Ylva, ned på andra plats. Och för mig, som inte vill vara borta för mycket hemifrån, räcker det med en resa, på egen hand, i februari.

Innan dess så är det ett personaljippo/avtackning av vår förre rektor på gång.

I mars är vi bjudna på 40 års kalas.

Sportlov ...v 10.

I April stundar den årliga resan till Tänndalen med familjen.

Samma månad har vi nästa träff i mentalutbildningen.
Då hade jag även tänkt att göra Jod sällskap till sitt MH. Men pga raden ovan, så får det stryka på foten.

1 maj planerar vi för en funktionärsträff - för de som tänker vara med och jobba på jaktprovet. Träning och umgänge, det kan nog bli trevligt!

Åsså jaktprovet då - sista helgen i maj

Juni - innehållar den härligt festliga midsommarfesten hos Skogelids!

Juli - Kennelträff. Tove är medbjuden =)). Familjesemester. Undrar var?!
Jag är sugen på en Stockholmsvecka. Vi får se hur det blir.Fäviken Game Fair, SWC 09.

FRYSHUSET

I veckan var jag tillsammans med några av mina kollegor på en hel utbildningsdag i Östersund. Det var Fryshuset (friskolegymnasium i Stockholm) som höll i det. Mycket inspirerande och det
mesta av det passar mig, som pedagog, som handsken! Nu återstår det att se vad det blir av det...

TEKNIKPROJEKT och matematikutveckling

Är två delar som jag är inblandad i på jobbet. Det ena mera än det andra...men båda två är intressanta!



Kommentarer
Postat av: Fia

Men du, jag tror att vi kanske ses i början av februari då... :)

2009-01-17 @ 16:36:42
Postat av: A-L

Vilken spännande vår!

2009-01-18 @ 11:54:47
Postat av: sandra

Hej!

tänkte bara fråga om du har kollat på filmen du låna??:) kram

Postat av: Lotten till AL och Sandra

Jo det blir nog en bra vår.

Sandra - Jag HAR sett filmen . Denhar legat och flinat på bordet i två veckor- men hittills inte hoppat ned i väskan. Kanske gör den det i morgon. =)

2009-01-18 @ 15:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback