En kvart om dagen...

Husse har plötsligt börjat gå med på att gå ut och göra enstaka insatser som kastare.
Bugar och tackar!!!!!

Han är nog en bättre kastare än Marie :D
Idag gick det minsann skvättlätt att markera på kort avstånd.

Dold kastare
Skott-kast-ut på öppen yta med den SVARTA kråkan. Njemas problemas

Dold kastare
Skott-kast-upp och över en träddunge in i ett buskage, med rassel och pling, lite mera näsarbete -dock i rätt område,  därefter komden SVARTA (mörkgrå) duvan hem

Innan husse kom ut, eftersom det i mitt tycke tog lite för lång tid, och jag inte är så mycket för "dötid", överhuvudtaget. (Jag förstår att makarna Halin här nickar i samförstånd. Jag ser er allt ! =)). Så lade jag ut ett sökområde. Tre svarta till höger och en finfin vit längst ut. Högt gräs och tuvor upp till manken, det var lite mickel. Men underbara upptag och galopperande inlevereringar. Svansen sveper vid både avlämnandet och ffa i skicket.

Ett sådant träningspass är nästan lika lite som ingenting, för den som hört att Mixo skulle få två dagar "ledigt" innan provet.

Kommentarer
Postat av: Birgitta med Goldebntjejerna

Har ingen aaaaning om vad du syftar på ;-)

/ena delen av makarna Halin

Postat av: Fia

fniss

2008-09-12 @ 19:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback