Verksamhet på ranchen 22 juli 2008





Här startar byggandet av altantaket

Snickare Gullik ser över dagens arbete

Dagens arbete klart!
Det blev inte så mycket tak, mest kapat golv!!

(Har man varit otydlig i arbetsordern??! hahahaha)

Blänkande vit

Å så är dörren, å stolparna nästan klara..

(lyckades inte rotera bilden-datanörd?!)

Därtill kan jag rapporetera att jag varit på skönhetsresa till cenralorten Hammarstrand.
Ögonbryn och hår uppdaterade (inspirerad av HannaPanna)

Linjetag

2 gr 3 st
mediokert resultat
:-S

Kommentarer
Postat av: Jörgen & Macko

Hej!

Det lär inte bli någon resa norr ut för oss till SWC08 trots att du förbereder och gör så fint.

Vi ses någon annan gång framöver!

2008-07-23 @ 16:49:00
Postat av: Birgitta med Goldentjejerna

Hoppas att huvudet är upp och fötterna ner nu!

Vad fint med altantak, kanske vi får vara med att inviga att sitta under det på tisdag :)

Tur att målarfärg håller sig..... jag vet hur lätta det är att ha ambition att sätta igång med något och så stannar det på halva vägen.

"Det för så mycket med sig", mycket klokt sagt!

Postat av: A-L

Jag fastnar på så knäppa saker .... varför måste golvet bli mindre för att det ska bli ett tak ovanpå? Fattades det virke ... ;-)

2008-07-24 @ 14:06:13
Postat av: Lotten till AL

jag säger som Ingemar SCHtenmark " det är ingen idé att förklara för dom som inte begrip" :)

Nej då, jag tror du fattar när du ser det med egna ögon :)

2008-07-24 @ 18:59:52
Postat av: Jörgen

Alltid bra med nymålad dörr - den står sig länge - så det har du säkert inte gjort förgäves - även om just jag inte får se den i verkligheten på ett tag?!

2008-07-26 @ 20:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback