Sommar, sommar och sol 070602

Vi (dvs barnen och hunden) badar dagligen.
Mixo badar inte spontant, utan bara vid apportering. Det tycker jag är rätt så skönt.
Fåren kommer imorgon, för några veckors sommarbete, 52 st blir det i första svängen.
Bra - att sly och gräs hålls borta.
Inte bra  att träningslägdan bakom huset blir otillgänglig under samma tidsperiod.

Tränar markeringar med Mixo, det som blir nåt i värmen.
När det gäller dubbeln, som satt rätt så bra i fjol, så får vi backa. Det är inte lika lätt i år.

I det stora hela njuter jag av att vara ute, och bara vara med Mixo. Nu är det som det ska vara-han kommer släntrande efter mig, håller sig på tomten, trots fotbollsspelande, brännbollsspelande ungar. Folk som kommer och far i olika fordon allt från bilar till cyklar och fyrhjulingar.

Bra!
Vardagslydnad helt godkänt!

Kommentarer
Postat av: Tony

Kul att det funkar!!
Kram Mixo från mig och Castor

Postat av: Birgitta med Goldentjejerna

Vad skönt att du kan koppla av mer nu när du vet att Mixo vet var han ska vara.

2007-06-05 @ 08:28:49
URL: http://www.famhalin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback