Rapport från Kronblom 061006

Ikväll hade vi en ren teorikväll.

Vi pratade om stegringsplaner-utvecklingstrappan
Belöningskriterier
Tröskelvärden

Åsså frågade jag kursdeltagarna vad jag gör för fel med benen när jag ska träna slalom med Mixo.
Jag går med ryggen i 90 graders vinkel, av nån outgrundlig anledning........
Inte konstigt att det känns bökigt att lyfta på benen och få med sih hunden under.
Däremot är det ett under att Mixo ens försöker ta sig under mig som verkar mest lik Kronblom när jag rör mig.

Allt känns lättare med rak överkropp, prova själv att gå böjd som en krokmek framåt, och lyft samtidigt fötterna så högt du kan..........
Nä- det är inte så lätt!
hahaha fick bjuda kursen på ett garv iallafall
Gonatt

Kommentarer
Postat av: A-L

... Kronblom ylar som vargar ... :-)) Jag skulle också vilja gå en kurs för dig ... !

2006-10-11 @ 09:20:24
Postat av: Lotten

Det får du så gärna---GRATIS-----Jag skulle lägga till ALLA liknande krusiduller för din skull, bara vi kan ses!

2006-10-11 @ 11:19:49
Postat av: Birgitta med Goldentjejerna

Kan du inte höra av dig, om du får tid, den 28/10. Kanske kan vi ses en stund?! Jag vill så gärna se ert "slalom" :-)

Postat av: Lotten

Birgitta! Vilken bra idé. Jag mailar dig!

2006-10-11 @ 14:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback