Fäviken Game Fair 2009 - check

Kom hem från semester med familjen onsdag- sen kväll. Hade i tankarna att åka upp till Fäviken. På torsdagen fick jag bud från JENNY att vi var välkomna upp till stugan i Undersåker under helgen. på några minuter ändrade jag o Tove planerna och drog iväg redan torsdag kväll, för att hinna med att träffa Jenny <3 innan Fäviken. Ännu en härlig väll med henne- att stoppa i minnesguldkistan. MEN- det blev SENT...



Fredag morgon gick avfärden mot
 






Fullt med hundaktiviteter hela helgen!

Vi tältade jag å Tove - det funkade även om det regnade en hel del.

På fredagen blev det stora shoppingrundan. En del fynd ...
Mot kvällen mddag vid långbord - och det var uppehållsväder-helt otippat :-))

Nyttjade kvällen till att tillsammans med några i sällskapet gå in och nyttja underhållningen...
Kul med både rock och styrdans

Lördagen bjöd på huvudorsaken att jag överhuvudtaget var där

SSRK J/H:s Working test



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback