Batterist i huset!!

Sonen har ett speciellt drag...när han fått för sig nåt så är det just det som gäller, och då menar jag gäller!!!

Exempelvis...

vid två års ålder bestämde han sig för att kunna skjuta höjdare med fotbollen "Lika högt upp som till balkongen"...och han tränade, tränade...tränade och TRÄNADE... tills det gick!
Och på den vägen är det med...slalomskidorna, skottet i krysset på fotbollsmålet, cyklingen, läsningen...fisket....
ja listan kan göras hur lång som helst.

Det senaste är att spela trummor!!!

Idag har han varit hemma med halsbekymmer och riggade då upp ett helt trumset (som han satt ihop tidigare)av olika kärl och stolar, sedan har han suttit där och trummat till musik från Youtube.

Har sänt ut ett påbud till fd Östjämtarnas trummis, för att ev få låna riktiga pryttlar.

Tove spelar bas - i band. Något av det har vi aldrig hört här hemma.  Det göms VÄL i skolans musikrum...

Det är kul att dom har lite att pyssla med!!

Själv tog jag en rask promenad med Mixo idag. Tog med stavar för första gången på år. Jag känner mig så OBESKRIVLIGT töntig med stavar när jag går. Men faktum är ju att man blir varmare i kroppen och att det känns i armarna...vilket är syftet.
Jag tycker att tyngdlagen gör sig alltmera påmind...
Har jordens dragningskraft ökat??
Kanske jag ska ta upp frågan på ett seminarium inom NO-teknik som jag ska lyssna på, på torsdag..

By the way....
Vi har fått teknikpriset IGEN till vår skola, 50 papp till!!! Första gången det går till samma skola två år i rad. Jippi!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe, ja man kan ju undra hur bra yogan egentligen var... Kan hända det inte är yogans fel, kan vara nåt hormonellt kanske... ;) ;)

2009-01-24 @ 17:56:12
Postat av: Lotta

Halopez!

Det var väl ett väldans bra dag han har,de kommer han långt med :)

Håller med ang stavarna å töntigheten,men man skrattar ju inte ihjäl sig när man ser någon annan knalla runt med dem eller hur?....

För mig vore de ett väldigt bra stöd om jag överhuvudtaget ska kunna ut å gå något..... Får väl ta å damma av dem å ge mig ut tillsammans med alla kvinns som ska ut å trimma bodyn inför beachen :) Även jag skulle behöva det,i allra högsta grad!!!.......

Ha det gott raring!

Kraaaaaaaaaam,Locatelli :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback