Livet rusar förbi 090430

Men Valborg med sina smällare får även i år vara för min del - vips så uppstod lite bloggarlust - samtidigt med tiden därtill!

Hade börjat på ett inlägg om Mentalfunktionsbeskrivningsutbildningshelgen i början av april. Som så mycket annat blev det halvklart...
Den helgen var toppen!
Ingen människa kan förstå hur KUL och intressant jag tycker det är. Så oerhört lärorikt. Marie och jag har så roligt när vi reser, samtidigt som vi kan vara så oerhört seriösa. Ibland kanske det för utomstående kan tyckas vara ett endaste flamsande- men jag garanterar att det rör sig en hel del djupare seriösare snack hela tiden.
Att åka iväg och syssla med det man gillar är som att åka iväg till en bubbla. RIKTIG avkopplingg- ombyte i vardagen.
Hundandet i sig är jättekul, men det rent sociala. Alla människor jag lärt känna, tack vare Mixo egentligen, är också värt massor! Likasinnade...över hela Sverige.
Gång på gång står sängen i Tulka och väntar. Helt makalöst egentligen.

Det roliga är också att ålder, kön, härkomst och bakgrund spelar ingen roll alls. Det är intresset som för en samman.

Unghundskursen är slut. Det har varit superkul.

Vi har varit till fjällen..Underbara Tänndalen i Västra Härjedalen


En resa till Eskilstuna har jag också hunnit med; rovdjursutbildning och även besök på Parken zoo, med tonvikt på "bevarande av djurarter". Kul och vansinnigt intressant!

Människoapan Tarzan var en riktig publikfriare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback