Pälsibub

Mixo har alltid haft ett enormt hårsvall, liksom mina övriga dogs haft.

I våras började hårsvallet att krulla sig lite här och där...
Jag skyllde på kastreringen

Men....kolla noga in Farsan C...han ser minsann nypermanentad  ut han med, iaf bitvis =))

Idag kapade jag 7 cm på svansen i all hast med kökssaxen. Snyggt? Inte ett dugg, men det är mindre hår som blir blött och tungt.

Blev ingen träning i går...var utmattad av mitt jobb.
Idag...har vi haft en av mina elever på besök, en kille som jag haft med att göra sedan han var 7 år-idag är han på det 16:e (jaa!! jag vet...jag blir lite BIG MAMA åt en del elever-men det är bara så jag är, och det äter inte längre upp mig).
 
Han vill förmodligen köpa min gamla Golf, för en "femma och en fimp"...

Bra! Vi kanske blir av med skrället.

Jag hade en annan elev med mig i söndags, som frivillig Hamburgergrillerska på Kalles fotbolls match. Nytt begrepp på ingång:
BIG MAMA varning!!

=))


Kommentarer
Postat av: Susanne

Jo...vi känner ju till dina "BIG MAMA-takter" så en lättare varning är nog på sin plats... Samtidigt så tror jag att du blivit klokare med åren, så faran är nog inte lika stor...att det ska bli för mycket...

2008-09-05 @ 08:45:05
Postat av: Hanna

Rakmaskinen är klartmin bästa vän när det gäller slaget med den gula pälsen.

Av egen erfarenhet så kan jag bara tycke att de där ungarna har en himmla tur som har en som dig i sin närhet.

2008-09-08 @ 08:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback