Lydnadshelg!! 080307-080309

Vilken helg!!
Hanna ( matte till Höghedens Lord Mc Duff) tillika Mentalbeskrivare för Mixos  hela brödraskara och därtill Lydnadsnörd =), har varit här i Håsjö i helgen.

Leta inte efter bilder, de enda bilder vi har fokuserat på är MÅL bilder för hundarna =), fotandet och även det tänkta filmandet hamnade i total glömska.

Grundidén var att Jag och Mixo tillsammasn med anna-Lena och brorsan Mysak skulle åka ned till Hanna för lite personlig träning. HUXFLUX  var allt omändrat och Hanna var på väg till Håsjö istället.
Anna -Lena blev TYVÄRR sjuk och lämnade åter bud.

Goda råd var dyra, men Anders och Mia (med hundarna Tuula och Leija) kunde ställa upp med kort varsel. Därmed var vi fyra deltagare: förutom de tidigare nämnda även Mariana och Sita.

Vi har haft en kanonhelg!

Ska försöka återblicka på vad vi gjort/vad jag tagit till mig. Mixo är ju en aning rinrostig så till en början var det lite si och så med både det ena och det andra. Kanske även matte var ringrostig? Jag blev hånad för att röra mig likt en kokt spagetti, innan det gått ynka fem minuter!! =) Nåja, jag rätade upp mig rätt så snart...=)


Jag har en tanke om att dels för min egen del skriva om moment fr moment, dels även för den så kunskapstörstande AL, som inte kunde vara med pga envisa baciller åsså nautrligtvis till just dig-som ids läsa allt detta =)
 Men det tar några dagar, samt lite av mera "helhet" och Mixos Magiska huvud, som är stöpt i en särskild form.
Här är första utgåvan, här nedan men det kommer  mera!!!

Vi ses Slut för nu!

Kommentarer
Postat av: Birgitta med Goldentjejerna

Vad kul att helgen blev lyckad! Din beskrivning av Rutan känner jag igen :)

Postat av: A-L

Ääntligen - tack! Jag gråter visserligen blod - men tack ... =)

2008-03-10 @ 23:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback