Steg för steg 080205

 image93

Igår blev det mindre, 5500 steg. Men denne rackare noterade inte så mycket som en siffra under kvällens, om än så korta, promenad med Mixo. Jag  tycker nog att jag gort mig förtjänt av några hundra markeringar till.

Att det blev så rejält idag beror MEST på att jag undervisar i idrott tre timmar varje tisdag, i en skola som ligger några hundra meter (600 steg, har jag lärt mig idag) från den skola där jag vanligtvis jobbar.

Ylva har oxå en på sig nu, så upp till kamp!!

Kommentarer
Postat av: A-L

Jaaa, vad bra att ni oxå räknar steg nu ....Har märkt att den inte fungerar så bra när den sitter på typ täckbyxor! Men om man sätter fast den på troskanten under täckbrallorna då fungerar det alldeles utmärkt :D Om vi nu anstränger oss stega runt här i livet så får den banne mig inte luras

2008-02-06 @ 01:55:26
Postat av: Lotten

Jag har provat lite olika... Inne i täckbyxan på tjocksockskanten var inget vidare, troskanten verkar bra, men med viss risk för trycksår...För Tajta jeans?! :-O

2008-02-06 @ 07:37:34
Postat av: Fia

Vad gäller hälsosamheterna så kan ju tilläggas att jag tryckte i mig en del tårta i söndags, så inköp av träningskort har nog inte gett utslag i hälsobudgeten än... ;)

2008-02-06 @ 10:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback