På gång 080219

Att det våras börjar alltmera märkas på att

det är årsmöten överallt.
* Jag ska avsluta mitt kassörsjobb i Håsjö SK. Håsjö SK planerar att driva en fastighet med verksamhet i, då blir det FÖÖÖR stort för mig- har inte kompetensen eller tiden eller ens viljan :o
* Vara samordnare för Fotbollskolan i sommar - ja det har jag tagit på mig. En vecka med ca 45 barn + 10 ungdomsledare.
* Förfrågan om Ansvarig för Agilitysektorn i RBHK-jag gillar ju eg inte möten och sammankomster, så jag föreslog en annan istället- Anna Karin Andersson, jag tror att hon kommer att bli jättebra!!

Hundplaneringar börjar samlas

I mars kommer Hanna P och ska vara PT åt mig, AL o Mysak samt Mariana o nån av hennes tikar!!
Agilitykurs fortsättning! (är har jag ingen målsättning alls-det är bara störtkul för oss båda!)
I april ska vi till Ånge och träna en helg. (både jakt o lydnad)
I juli - Kennellägret Höghedens - jag ska åka i år!!
i Augusti - Sandelins Working camp, för Höghedare o Fisk o Disk...
Ragunda Retrievers träningar alltemellan...

Sportlov
påsklov-till Härliga Härjedalen!!

Jag vill också försöka bli klar med viltspåret och hinna med att tävla i Lkl I....

Dessutom har jag åtagit mig att coacha några ekipage som är på väg in i ökl denna säsong. Kul att man är betrodd, även om jag inte själv är ens i närheten av ökl. Men Sanna Kallurs tränare är väl kanske inte heller lika bra som Sanna på häcklöpning??!!Ska bli kul, Mixo ska också få va med på en släng där.

Så det rör på sig

Kommentarer
Postat av: A-L

Jösses kvinna - var hittar du energin?

2008-02-22 @ 20:43:25
Postat av: Lotten

Verkar mera energisk än det eg är. Jag ägnar en hel del tid till deckare och film!

2008-02-22 @ 23:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback