Klåfinger fick en lysande idé! 080221

Anne bjöd till promenad o lite träning i Bispgården. Jag var först vid slalombacken, samlingsplatsen, och fick synpå en vippströmbrytare. Mitt högra pekfinger drogs, ja nästan sögs, till detta som pluspol dras till minuspol..
TRYCK! nyfiken i en strut
OOOPPPS!! Hela slalombacken tändes!! och det syns milsvida, kan jag säga :-0
Inom mig tänkte jag "dett var kanske inta vad jag tänkt mig". Därtill tyx det vara tidsstyrt, så det gick inte att stänga av.

När Anne kom, så var hon lite förvånad över att det sken i backen, så jag frågade om hon brukade tända när hon är där-och Nej, det brukade hon inte...

Nåja vi fick ju helt utmärkt promenad väg och träningsmark därtill!

Vi gick en promenad, ca en timma med en dubbelmarkering och några linjetag, efter modellen jaktstig o stationer.
Mixo var på topp och klarade uppdragen på ett högst tillfredsställande sätt!

Vad vi tränar nu igen...

Kommentarer
Postat av: A-L

:D ... såna fingrar har jag oxå ... :D

2008-02-22 @ 20:38:03
Postat av: M

ajajdå, två stycken på samma ställe snart.....ojojoj hur ska det gå??? :-)

2008-02-22 @ 22:55:40
Postat av: Lotten till M

Två gula? Behöver en parlör!! =) för att fatta hur du menar.

2008-02-22 @ 23:00:01
Postat av: hmmmm......

I parlören står det "TVÅ klåfingrar" :-)

2008-02-23 @ 14:15:31
Postat av: Klåfinger

AHA!!

2008-02-23 @ 17:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback