Ibland så hittar man nåt träffande...

Några av mina vänner, de som känner mig VÄL..
Känner till mina svaga sidor och gör sig under stundom lustiga över desamma, vilket även jag gör över deras..

Fann igår ett livsmotto som stämmer väl in på mina morgonpigga kompisar, som oftast inleder ett telefonsamtal före kl 11, lediga dagar med ett förvånat
"Jasså, du är vaken??!"

Här kommer det!

"Den som tappar en timme på morgonen, letar efter den hela dagen"

Så sant så sant, men lär jag mig nåt?

Knappast!

=))

Kommentarer
Postat av: Birgitta med Goldentjejerna

Visst har du väl lärt dig! Du har insett hur det är, men du behöver ju inte ändra dig för det :)

Men känner jag dig rätt så tror jag inte att du letar efter den där timmen (eller timmarna) du bara konstaterar att så här är det. Analysen sparar du säkert till hunderiet ;)

Postat av: Lotten

så kan det vara...det gäller ju att fokusera på det VIKTIGA här i livet ;-)

2008-08-10 @ 15:57:34
Postat av: A-L

Tack - vi mår bara bra!

Har du hittat något lämpligt prov ännu?



Jag tillhör tyvärr skaran som letar de försvunna timmarna hela låååånga (eller korta) dagen ...

2008-08-12 @ 02:13:14
Postat av: Fia

Det finns ingen anledning att leta efter försvunna timmar, för de finns inte i alla fall! Bättre att lägga tiden på något trevligt istället ;) Äta praliner och pilla navelludd till exempel. Det är lite lyxigt när man har tid med sånt! (synd att man inte har semester längre och att OS går så sent, annars är menlösa sporter utmärkt att softa framför)

2008-08-13 @ 20:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback