PÅ TÅ 071002

Mixo är förvarad hos min mor & far på dagarna nu under konvalecensen.
Vanligtvis är han i hundgård hemma. Men jobbet är en bra bit hemifrån, däremot är jobbet närma mina föräldrar.

Jag går ut med Mixo, koppelrastar på dagarna, i samband med lunchen.

Men nu är jycken övertänd, kan man säga.
Mamma berättade att han fått vara en stund på altanen.
Vanligtvis är MIxo exakt hur lugn som helst inomhus.
Men nu: Han har varit ute och sprungit på altanen och lekt med en grytlapp som mamma gett honom.
??? - 10 månader??

Ikväll, tänkte jag att han skulle få nyttja sin hjärna, om än rätt så lugnt fysiskt.
Ett litet närsök, kopplat.
Men ojojojoj, vilken lycka!!!
Äntligen händer det nåt!!!

Såret har bleknat, svällt av och blåmärkena är nästan väck. Det går nog åt rätt håll detta.


Kommentarer
Postat av: A-L

Det låter bra att svullnaden lagt sig!!
Kan riktigt se honom med grytlappen =) Mysaks hushålls-favorit är äggkartonger ...

2007-10-03 @ 00:03:49
Postat av: Hanna å Dino

Så hä lite på avstånd så låter det hur gulligt som helst med en gul 10 månader (dock kanske lite sor/tung för sin ålder) och en grytlapp.
/H

2007-10-03 @ 18:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback