Litet närsök på vilt 071003

Gick jättebra.
Mixo är till synes opåverkad av sitt sår. Det ser FINT ut. Ett litet sök, utan springsträckor var nog bara bra.
En go o gla kille.
Undersökningsfasen-den har alltid varit lite lång, på ALLT!
Inte alls så -smack-spontant in i munnen. Som man ser en del göra.
När han VET vad det är då är det SMACK in i munnen och tillbaka.
Men dessa okända ting undersöks, nosas av, innnan han plockar upp.

Även en leverpastejsmörgås ses ju noga över innan den äts upp.
1 nosa
2 få av leverpastejen och äta upp den
3 slicka av ev smör
4 lämna brödet på golvet - forever!

Love this dog!

Denna dag 1903 föddes barnens gammelfarmor, som bodde med oss detta hus i några år innan hon dog (våren-99). Tänker på dig Anna Theresia Sandelin i dag!

Kommentarer
Postat av: Lava

Nu Mixo är du snart på gång ordentligt igen! Själv har jag haft en urtråkig dag, bara vara i bilen nästan hela dan :( Sen trodde jag att det var för min skull vi åkte till brukshundklubben, men så var ju icke fallet. Skitmatte, men det tar jag igen på söndag istället ;))
/Lava-Lurig

2007-10-03 @ 20:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback