Jubileum 070112

Hade egentligen tänkt skriva en årskrönkia, om hur 2006 varit.
Det jag har lärt mig under detta jobbiga år med Mixo är mycket , mycket.
För IDAG är det exakt ett år sedan jag bröt ihop under en kvällsrastning med hunden och tänkte
"detta klarar jag inte". Mycken tankemöda har lagst ned, och mycken träning.
Jag har lärt mig att inte förkasta något, det är hunden & föraren i samspel som gör om det ena eller det andra fungerar eller inte gör det. Klokare herrar än jag har kommit fram till samma sak, jag citerar:

Albert Einstein

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.

58176-29

Han var inte så dum han!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vårt bryta-ihop-jubileum börjar också närma sig...:)
Kram från A-L och brorsan Mysak

2007-01-13 @ 00:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback