Fritt följ/linförighet 060926

Med hjälp av ett smaskigt kycklingskinn och klickern, har vi hittat en bättre position häromdagen.
Tove var med mig ut och hade ett skriftligt kommandopapper, som hon läste ifrån.
Funkar jättebra att ha henne som kommendant.

Det känns riktigt bra, tror jag skall be pappa filma, så att man själv kan se hur det tar sig ut.

puss på dig Mixo!

PS ingen lina idag heller-Crazy va?!

Helt lämpligt har det dykt upp en tävlingslydnadskurs på brukshundklubben. Jag ska nog ta och gå den. Behöver nog känna piskan vina över ryggen, för att riktigt ta itu med de sista bitarna, liksom bygga ihop pusslet.

Har lagt ut ett viltspår ikväll. Skall försöka ta det imorgon, när sonen verkar vara i form för samverkan.
FY vilken björnfrossa jag hade. Kände riktigt på mig hur Bamse stod bakom varje buske.
Skall lägga ett åt Ylva/Viska också, så kan vi gå det imorgon kväll.
DÅ får HON lägga ett åt mig, som vi kan gå på torsdag.

Kommentarer
Postat av: Susodus

Hmm... hur då annan position? Vad då kommandopapper? Nu blir jag nyfiken!! :-)

2006-09-27 @ 09:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback