En vanlig promenad 060916

Med löst springande hundar. När var Mixo med om det senast. Den enda säkerhetsutrustnuingen som var med var "halsbandet", utan lina på.
Vi gick en timma tillsammans med Viska och Ylva. Helt utan att någrasomhelst svårigheter uppstod. Han kom när ja ville osv. Till en början var han intensiv med Viska. Men sedan lugnade han ner sig.
Jätteskönt, att kunna gå en vanlig promenad med andra, utan att hela tiden behöva tänka på vildbasaren.
Något som jag märker är att jag skall försöka arrangera på nåt snillrikt sätt är:
"Frikommando, intresse skapas från nåt på långt håll - typ okänd intressant hög av stenar" Att få honom att avstå från detta intressanta alldeles. Han kommer alltid nu om jag kallar - men "ska bara" kolla lite till först (typ 10 sek). Detta vill jag råda bot på, as well.
Vi är inte riktigt i hamn ännu-och "I will watch my back" så att vi inte åker dit på alltför stora bakslag.
Svengelskinspirerad av Kirsti i Idol 2006.
I morgon ska jag åka på Ragunda Retriver träning.

Kommentarer
Postat av: A-L

Jo, jag glömde...
Webbhotell är bara ett ställe som man använder för att visa sin hemsida på - en server typ ... Jag har min hemsida på .kommunicera.se = bostadsbolagets server. Du ligger på .webblogg.se ...
Cookies däremot är jag mer osäker på - slog upp det och det står att genom att tillåta cookies så har man gett en webplats/hemsida tillåtelse att spara en textfil på din dator så att du får bättre service på just den hemsidan - kommer ihåg lösenord senaste uppdateringar osv. Det kan man ändra själv genom att gå in på Verktyg/Internetalternativ/Sekretss och där ställa in nivån så att alla cookies accepteras.
Vg Holmsundsidan så tror jag problemet med tillgänglighet framförallt hade att göra med det gamla webbhotellet som inte klarade av många besökare samtidigt....
Så du behöver nog inte ändra nå´t ... :-))

2006-09-17 @ 15:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback