Viltspår 061001

Sista spåret innan starten i ökl på torsdag, hade Ture lagt.
Det gick bra.
Jag låter honom ha kortare lina nu.
Känns skönt att jag tycker att jag lärt mig läsa av honom bättre.
Att lita på vovven är skönt.

Mindre skönt är att vi har bakslag vad gäller inkallningen IGEN.
FY vad jag blir less på detta.
Va i h****te ska det vara så svårt för denna jycke att hörsamma detta.

Nu är det på med linan igen, lydnad och dirigeringar.
Förmodligen har jag varit för slapphänt.
Jag kände ju bara för någon vecka sedan att
-Vad skönt, nu är jag inte ens orolig för detta................
Men så roligt ska det visst inte vara.
Igår bekände han ju färg, och idag, efter spåret, när vi rastade så var omgivningen lockande dofter mera aktuella än matte.
Jo han kommer.... men ska bara....först
BLÄÄÄÄ
tappar sugen
:(
Men MÅSTE kämpa på.
:(
:....(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback