Försöker hitta tvåans växel....061006

Upptäckte i helgen att...
NÄR gick vi en koppelpromenad sist?
I februari??
Iallafall om den var längre än 10 min, och som transport till något löst springande.
Undrar varför Mixo ser ut som om han travar på stället när han går i koppel???? Är jag dum eller är jag dum?! Han drar inte alls, men han ser ut som om han joggar på stället, hela tiden en återhållen galopp, på nåt sätt.

Det gör sig nog själv nu när det blir mörkare på kvällarna...

Detta går utmärkt
FOT
"GÅ mED MEJ, vid sidan"
Fritt springande.... radie typ 25-35 m
Men
Ett lätt lufsande inom fem meter, behöver tränas igen.

Kommentarer
Postat av: A-L

Jag gillar inte kvällsmörkret! Den idiot som kom på att vi skulle ha sommartid ända in i oktober har aldrig varit här uppe! Med normaltid så skulle det ju vara ljust till klockan 19 !!! Det är bara att hoppas på snön - då blir det ljust och fint - och rent inne .... :-))
Varför bråk ??

2006-10-09 @ 19:36:18
Postat av: Lotten

Gissa......

2006-10-10 @ 08:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback