Skotertur 061102

Husse o jag och Mixo tog skotern ned på "mon". Det ligger en hel del träd över stigen, som måste röjas ur vägen. HUsse gick före med motorsåg, och jag körde bakom. Ibland åkte vi båda.
Bitvis står vi stilla och hjälps åt med träden.



Mixo var som en pärla. Använde endast munnen som vissel (jag kan inte busvissla). Han håller sig i närheten, men jag visslade ibland, för att checka av. Klockrent!
Störningsfritt och utan krav, bara kom nu ! Ja självklart matte, jag är med!
Det är ju så man undrar- inbillade jag mig att vi hade problem igår kväll?

Vad jag funderar - Tina(pudel/schäfer). Gav mig en tanke.... Jag avslöjade att jag funderar att jag ska göra som med ställandet/gripandet. Helt enkelt tänka börja om. Byt signal- ok saTina, men då byter du väl metod oxå?!
Det ligger mycket i det! Det är ju så jag gjort med ställandet och gripandet.
De småsmå steg ökningarna. Vara medveten om vad jag gör...
Samt de råd jag redan fått.
Lite att klura på,. kan man ju säga.


Kommentarer
Postat av: Birgitta med Goldentjejerna

Halloj! I dagens blog har jag utmanat dig :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback