Antar utmaningen från Birgitta 061105

Jag har blivit förkyld igen. Jag brukar ju bara bli det en gång per läsår, så detta var verkligen en miss i räkningen. Jag hade jobbat upp ork och lust att träna med Mixo från början, samt börjat på..men det GÅR inte idag. Jag har ingen ork med något energiknippe. Husse får rasta idag.
Men att knappa på datorn kan väl tänkas gå

Härmed antar jag utmaningen från Birgitta:

Fyra jobb jag haft och har nu:
ICA Affärsbiträde
Byggnadsingenjör
Hemtjänsten
Lärare

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
En del filmer har jag sett flera gånger, men det är inte alltid ett medvetet val. Några som jag spontant kommer att tänka på är:
Alla brittiska deckare, i princip
Såsom i himmelen
Heartbreak Hotel
Grease

Fyra städer jag bott i
Sollefteå
Stockholm
Sundsvall
Östersund

Fyra TV-serier jag brukar titta på:
Anna Pihl
KOmmisarie Lynley och Moorse
Vänner (som slutat, snyft...)
Parlamentet

Fyra websajter:
Ragunda Retrivers
Mixos kompisar från bloggen
SSRK
Lunarstorm (!)

Fyra favoriträtter
Pappas Röding
Mammas köttbullar (jo- på riktigt!)
Gravad Lax
Älgfilé

Fyra ställen där jag känner mig bekväm
Hemma
Är familjen med - överallt!
Hemma hos mina närmaste vänner
I en soldränkt snödriva i mars


Kommentarer
Postat av: A-L

... vad 17 gör du på Lunarstorm ...??
Fast det klart - har man barn i den åldern så ... + jobbar med ungdomar ...
Jag tar tillbaka frågan!! =)
Krya på dig!!

2006-11-05 @ 17:13:51
Postat av: Lotten

Anade reaktioner
Jo det har med jobbet och mina egna barn att göra

2006-11-06 @ 08:18:25
Postat av: Birgitta med Goldentjejerna

Krya på dig!

Postat av: Helena

Krya på dig, Lotten!
Vi är lite snoriga med.
tycker det rinner ur Agnes näsa lite titt som tätt.
Men det är väll en del förkylningar som dom små liven ska gå igenom för att bygga upp imunförsvaret.

2006-11-07 @ 19:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback