Sollefteå 060314

Japp då har vi tagit stora kliv in mot en betydligt mera befäst inkallning. I dag har vi varit till Affe och fått hjälp och stöd. På några minuter hade han ringat in problemet. Han har gett mig verktyg och modeller för att hantera Mixo.Förståelsen och tänket har jag nog (vissa saker är uppdaterade och några nya), MEN en del av mina verktyg måste bytas ut.
Som vanligt - dags att lägga undan verktygen för inlärning, och dax att plocka fram krav-verktygen.
Gud vad skönt det känns, nu hyser jag framtidstro igen.
Jag har fått bekräftat vad jag tycker: Mixo är en kanonhund. Bara jag lär mig att hantera honom på ett sätt så att han förstår vad jag menar
.

TACK Affe!!!!!

Åsså Marie, som alltid hänger med och hejar på och kör och tänker och bryr sig mm mm.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback