Provupplägg 060704

Har tränat under några dagar, sparsamt eftersom det varit så varmt!

Stoppsignalen, tränar vi. Det går riktigt bra.

Fält - har tränat på att lägga få i närområdet och flera längre ut.

Började fundera på att kanske det blir start i höst...

Då kom Marie på att vi gör ett provupplägg, för att se.

Efteråt kan man se att Mixo inte är klar för det ännu. Han håller inte ihop ett helt prov ännu. Varje moment för sig - det går bra, men inte när man lägger samman de olika delarna i ett paket. Då blir han slut i luvan, som yttrar sig på lite olika sätt.

Då vet jag det - vi fortsätter träna, enligt planerna.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Nu hittade jag hit! Det gick bättre när uteslöt "www" :-)
Tack för dina rader i min gästbok! Tråkigt att du inte kunde vara med. Vi hade det verkligen jättemysigt! För oss med valparna var det ju extra kul att se hur de vuxna hundarna såg ut och jobbade. Det var också trevligt att träffa deras ägare. Vi har det ju så lyxigt att vi bor så pass nära Lasse o Cilla att vi kan åka dit och träna någon gång i veckan. Nu ska jag titta runt lite i din blogg och sedan återkommer jag för att se hur det går för er framöver!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback